شرکت به آوران آرش

سلامت شما، اندیشه ماست.

  • بهره‌گیری از تکنولوژی‌ لابراتوارهای مجهز
  • دارای استانداردهای بین المللی GMP و CE اروپا
  • کارکنان متخصص و نیروی انسانی ارزشمند
1383

شروع فعالیت مجموعه

شــــرکــت بـه آوران آرش، تـولیـدکننده مـحصــولات دارویــی، آرایــشــی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط جناب آقـای علی‌رضا عــسکـری(مــدیــرعــامل و صــاحب امــتیاز) در ســال ۱۳۸۳ تــاسیس شد.

1397

نوآوری برای مصرف کنندگان

به پاس تجـلیل از جـامعه‌ مصرف کنندگان، مامـوریت‌ اصـلی بـه آوران آرش، نوآفرینی و افزایش تولید محصولات در نظر گرفته شده است. در واقع مصرف‌کنندگان، شرکای تجاری این شرکت هستند. به آوران آرش طبق اصول اخلاقی ریشه دوانده در سـازمان، فقـط به مبادلات تجـاری فکر نمـی‌کند و با توجه به نیازسـنجـی و بازخـوردهای مصـرف‌کنندگـان، به شکل‌گیـری ارتباطـی مسـتدام با آن‌ها عـلاقه‌مند است.

1403

ثبات کارخانه و آمادگی همکاری

دســتاورد افتـخـار آفرین شــرکت بـه آوران آرش در سـال 1403 احـداث کارخانه قدرتمندِ ایرانی و راه اندازی خط تولید محصولات گوناگون در زمـینه سـلامـت و زیبایی با اسـتانداردهای بین المللی GMP و CE اروپا است.

20+سال تجربه
150+نیروی متخصص
400+محصول نهایی
21000+نماینده فروش فعال

اطلاعات بیشتر

تولید

این شرکت با همراهی نیروی انسانی متخصص، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی و بهره‌ گیری از تکنـولـوژی‌ لابراتوارهـای مجهز و فرمـولاسیون‌های پیشـرفته برای ارتقا سطح کیفی محصولات حوزه سلامت و زیبایی در کشور، همچنین ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌کوشد.

عرضه

خانواده به آوران آرش به واسطه کارکنان متخصص و نیروی انسانی ارزشمند و فرهنگ سازمانی مسئول و سالم، روز به روز بزرگتر شده و با ایجاد تنوع و افزایش در چرخه تولید، آماده برآورده کردن نیازهای رو به تغییر جامعه، در جهت حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی جامعه ایران است.

چشم‌انداز

صـادرات کـالای ایـرانی به کشورهای حوزه خاورمیانه و CIS هدف مهم بعدی است. این شرکت برای دستیابی به این منظور، با تمـام توان در مـسیر پیشرفـت حـرکت مـی‌کند. خلق برندهـایی همچون BMS ,Mineral Ice ,Black King ,PHM ,Hawaii, ,Labelle Givani و Calendomill و به دنبال آن گسترش سبد کالایی، به منظور این مهم انجام شده است

تیم اجرایی شرکت

معرفی

اعضای مجموعه

علی‌رضا عسکری

موسس و مدیر تولید

مهدی سلیمانی

مدیر تحقیق و توسعه

مهشید شکوهی

مدیر روابط عمومی

مینا شکوهی

سرپرست حسابداری

بهار حسینی شاهسون

مدیر هنری

پیمان رحمت‌زاده

توسعه دهنده وب

برندها