English

محصولات حرفه ای مراقبت از مو پلی هات مومنت

 

سرم های موی پلی هات مومنت در 4 نوع عرضه می شوند :

1- سرم مو حاوی روغن آرگان 

این محصول با دارا بودن ترکیبات سیلیکونی و همچنین روغن آرگان، موجب تغذیه و ترمیم موهایی می شود که به سبب رنگ، دکلره و نگه داری نادرست آسیب دیده اند.

 این محصول با آب رسانی و افزایش پذیرش آب در ساقه موها و همچنین وجود روغن های امگا 3، 6 و 9 ظاهر موها را به شکل اولیه و مناسبشان بازمی گرداند. همچنین به علت عدم استفاده از سیلیکون های درشت مولکول موجب سنگینی و ایجاد حس چربی بر روی موها نخواهد شد.

2-سرم برای موهای خشک

این محصول با دارا بودن  توازنی از ترکیبات سیلیکونی ریز مولکولی، موجب تشکیل یک لایه محافظ سبک بر روی ساقه موها شده و باعث حالت گرفتگی، لطافت و نرمی، رفع وزی و موخوره و همچنین افزایش شانه پذیری موها بعد از استحمام می گردد.

 تمامی افرادی که پس از شستشوی موهای خود دچار خشکی مو می شوند ، می توانند از این محصول استفاده نمایند.

 

 

3-سرم محافظ حرارتی سشوار و اتوی مو

حرارت بالای اتوی مو و سشوار موجب خروج یکباره آب از داخل غلاف موها می شود. این کار آسیب های بسیار شدیدی را به دیواره موها وارد می کند بطوریکه پس از مدتی موها کاملاً شکننده، نازک و ضعیف می شوند و با کوچکترین عاملی از وسط جدا شده و قطع می شوند. برای رفع این مشکل می توان از سرم محافظ حرارتی پلی هات مومنت که شامل ترکیبات سیلیکونی و مواد محافظ می باشد، استفاده نمود. 

به منظور جلوگیری از آسیب به مو و محافظت از آن قبل از سشوار یا اتوکشی، مقداری از سرم بر روی ساقه موها استفاده شود.  حرارت ناشی از ابزارهای گرمایشی حالت دهنده مو، باعث کوچک شدن غلاف سیلیکونی روی موها شده و ضمن جلوگیری از خروج آب از داخل غلاف،  موجب بدست آمدن ظاهری صاف و یکدست می گردد. 

دقت شود که این محصول می بایست با اتوی مو یا سشوار استفاده شود تا اثر خود را بر روی موها بگذارد.

4- سرم موی ولوتی و فاقد چربی

تنها سرم موی تولید شده بدون اثر چربی می باشد که تنها چند دقیقه پس از استفاده، بدون نگرانی از بابت چربی اضافی در سرم موهای سیلیکونی رایج،  بافت مخمل گونه بر روی موها حس شده و می توان موها را  به راحتی حالت داده و از سبکی و زیبایی آن لذت برد. 

ماسک موهای دوفاز پلی هات مومنت موجب ارائه نرمی و لطافت بیشتر به موها شده و شانه پذیری و درخشش موها را افزایش می دهد.

مهمترین مزیت این ماسک ها میزان بسیار بیشتر سیلیکون های موجود در آن است، بطوریکه حداقل یک سوم از حجم محصول را سیلیکون تشکیل داده است که با مقایسه شکل ظاهری و میزان کف روی ماسک موهای دوفاز پلی هات مومنت نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار، به راحتی می توان متوجه حجم بیشتر و میزان زیادتر مواد موثره در ماسک موهای دوفاز پلی هات مومنت شد.

ماسک موهای کراتین دو فاز پلی هات مومنت در 3 نوع عرضه می شوند.

1- ماسک مو کراتین دوفاز حاوی روغن آرگان

این محصول با دارا بودن روغن آرگان و دیگر مواد تغذیه کننده مناسب (که در فاز آبی آن میکس شده اند)، موجب رساندن مواد مغذی به داخل ساقه موها شده و بافت موهای آسیب دیده و شکننده را اصلاح می کند. ضمن آنکه در اجرای این عملکرد هیچ گونه اثر چربی از خود بجای نمی گذارد.

2- ماسک مو کراتین دوفاز برای موهای معمولی

این محصول با آبرسانی و همچنین حفظ رطوبت سطحی موها، باعث لطافت، نرمی و ایجاد ظاهری صاف و درخشان بر روی موها می گردد. 

تمامی افراد با هر نوع مو می توانند پس از استحمام از این محصول استفاده کرده و از حالت گیری سریع و ظاهر زیبای موهای خود لذت ببرند.

3- ماسک مو کراتین دوفاز براق کننده

این محصول حاوی درخشان کننده های سیلیکونی می باشد که پس از استفاده از آن، اثر بـراق کننـدگی و درخشندگی آن کامـلاً بر روی موهـا احسـاس خواهـد شد.

 از این محصول می توان برای انجام براشینگ حرفه ای استفاده کرد.

ماسک موهای داخل حمام پلی هات مومنت

 نفوذ عمقی مواد موثره (مانند روغن آرگان، روغن آووکادو، کراتین، آبرسان های قوی و... ) به داخل کوتیکول مو سبب انسجام پولک های باز شده مو و در نتیجه ایجاد ظاهری درخشان و سالم برای مو شده و از خرد شدن و وز شدن موهای آسیب دیده جلوگیری می کند هم چنین به دلیل فرمولاسیون های پیشرفته اعمال شده در ماسک موهای پلی هات مومنت بعد از استفاده از آن اثر چربی، سنگینی،  چسبندگی و ریزش مو ایجاد نخواهد شد.

طریقه مصرف: مقداری از ماسک موی پلی هات مومنت را روی موهای شسته شده ماساژ دهید و بعد از 10 الی 15 دقیقه آبکشی شود، ترجیحا از تماس با ریشه مو خودداری شود.

 

ماسک مو (داخل حمام) ترمیم کننده

ماسک مو (داخل حمام) ترمیم کننده

حاوی روغن آرگان پلی هات مومنت مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ماسک مو (داخل حمام) مغذی مو

ماسک مو (داخل حمام) مغذی مو

حاوی روغن آووکادو پلی هات مومنت، مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ماسک مو (داخل حمام) ترمیم کننده

ماسک مو (داخل حمام) ترمیم کننده

حاوی کراتین پلی هات مومنت، مناسب موهای خشک و آسیب دیده

ماسک مو (داخل حمام) محافظ مـو

ماسک مو (داخل حمام) محافظ مـو

مناسب موهای رنگ شده

Playhot Moment

Playhot Moment

پلی هات مومنت

ماسک مو (داخل حمام) آبرسان عمقی

ماسک مو (داخل حمام) آبرسان عمقی

مناسب رفع وزی و تنظیم PH انواع مو

Loading